Nu är jag röd

Fan också! Vi har vikttävling på jobbet och meningen är att vi ska väga oss varannan vecka. Startvikten var på 60,4kg, två veckor sedan vägde jag 57,7kg och nu var det dags igen. Var sjukt rädd för att jag gått upp något kilo då jag krängt flera pizzor och druckit hur mycket cola som helst.

Kontoret hade varit på mig att jag skulle väga in mig, så vägde jag mig. 57,3kg. Yes, inte gått upp iallafall tänkte jag. Så berättar jag resultatet för min chef och mina kollegor. Min chef bara "Nähe, det tror jag inte på. Upp till bevis!" Så går jag upp på vågen igen typ 15 minuter senare och väger då 57,9?? Fan vad sur jag blev haha. Så nu fick jag den röda pennan bara för jag gått upp 200g =( BUHU

Bara därför ska jag ut och gå en långis nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0