Smaltjej_90

Kul att det känns som jag gått upp 5kg nu när jag är hemma från Kroatien. Bilderna på mig därifrån är så jävla hemska. Har inte gått upp något på vågen men det är ju faktiskt inte det som räknas. Har vägt alldeles för mycket/sett allmänt tjock ut (de hör ju ganska mycket ihop ändå) nu de senaste TVÅ åren. Fyfan.

Inte bara det att jag typ började gråta när jag fick se några bikinibilder som min pojkvän tagit på mig i smyg där jag låg och stekte som en fet säl. Utan man mår verkligen som ett as när man äter skit och inte tränar. Mådde riktigt dåligt igår. Vilket inte endast berodde på att jag hade krängt i mig ett 200g toblerone på flyget hem och inte tränat på en vecka... *Smal*

Idag ska jag börja träna och det ska bli så sjukt nice!



SexySaraBeach2011girl, naaaat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0