Men visa det aldrig

Jag är så sjukt onöjd just nu så det inte är sant

Ändå har jag ett bra jobb, ensam hemma rätt ofta (ni vet då vi springer runt i underkläder, testar hundra olika plagg, kollar oss i spegeln och dansar med dammsugaren), bor gratis, har egen bil, fina vänner och en underbar pojkvän som jag ska åka till Kroatien med om fem dagar

Ändå känner jag att det är dags för något nytt. Jag blir aldrig nöjd. Hur jag än har det finns det saker jag vill ändra, ta bort och tillägga i mitt liv och slutar inte tänka på det förrän det är utfört. Har sjukt många idéer som ligger på lur som aldrig tas fram för det inte känns som jag varken har tid eller pengar till det. Hur jävla sorgligt är inte det?

En sak som jag har lärt mig. Pengar får aldrig vara anledningen till att jag ger upp saker jag vill göra. Man kan göra precis vad man vill här i livet. Beroende på hur mycket man är villig att satsa. Hade varit skönt att satsa allt på något kul nu. Vad är det som stoppar mig?

Jag vet inte.

Kommentarer
Postat av: sara "svenne"

You go girl! ;)

2011-09-13 @ 17:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0