Vår lördag

Med jennys ord http//jenney.blogg.se

"På riktigt, jag hade aldrig kunnat ana hur bra kvällen skulle bli igår, inte i min vildaste fantasi. Inte i Helsingborg. Vi hamnade på en fest i ett palats, typ. Greveholm med miniklubb i källaren, 22 rum 25 killar - och vi fyra. Vi höjde våra shots mot taket bland isbjörnsfällar, riddarrustningar och kristallkronor, allt var bara så jävla absurt. Jag och Elin blev dubbade. Vid ett kördes vi in till deras bokning på Cardinal, sen dansade vi oss våta till 4. Natten avslutades i Simons säng med Due Date och Chocolate Fudge Brownie, man efterfestar verkligen inte som förr längre. Elin tyckte att hans lägenhet verkade väldigt suspekt eftersom det låg ett antal kirurgiböcker på soffbordet -Mm, Elin, han är läkare.. Vi gick Drottninggatan hem imorse och tog en frukost i solen på vägen, Greveholm har levererat den sjukaste förfesten i sin helt egna liga. Vi är ju trots allt riddare nu."

Fan att jag inte tog några bilder från huset...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0