Snel hest


 

Sjukt söt och snäll jag är


Kommentarer
Postat av: caroline

Hej! Har en ganska knasig fråga, men har alltid tyckt att dejtnings sidor har känts lite krystat, men har för mig jag läst att du & din nuvarande pojkvän träffades just så och ni verkar ha det jättebra, har du tips på några roliga/bra sidor? :P

2011-10-10 @ 15:24:18
Postat av: Sara

Hej! Tro mig, det tyckte jag också. Fast jag tog det mest som ett kul sätt att träffa nya människor på. Hade inga förväntningar alls. Men så träffade jag Tobias där och det är jag skit glad över och jag ångrar ingenting. Jag tycker det är skitkul att nätflörta lite sen ses på riktigt ;) Mötesplatsen är riktigt bra tycker jag. Man kan titta på bilder, flörta och hinta om MSN där utan att vara VIP-medlem. Akta dig för äckelgubbarna bara, de finns tyvärr överallt! Lycka till ;)

2011-10-10 @ 21:41:31
URL: http://sarasthl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0