Palla mensa ner hela soffan

Idag åker jag till Göteborg! Har en del saker som ska hända innan. Första ska jag ut och gå en runda. Sen sola, städa och packa. Och om jag hinner så ska jag hjälpa pappa lite till i trädgården.

Vet ni, iförrgår när jag skulle lägga mig i soffan efter jag duschat ser jag hur soffan hade en liten röd fläck, så tänkte jag vafan någon som mensat sönder soffan eller? Så la jag mig på filten istället. Senare när jag reste mig ser jag att filten också är helt röd! tänkte vafan jag har inte mens nu... ?!

Så jag springer panikandes till badrummet och ser att jag har rätt mycket blod på innerlåren!! Innan jag hinner se vart det kommer ifrån springer jag ut med papper till soffan och lägger filten i tvätten. Sen springer jag in i badrummet igen. Sen ser jag att blodet inte kommer ifrån ..... Utan att blodet kommer från en leverfläck som jag måste rakat hål på.. PUH! Tänk om det hade varit mens HAHAHA Sjukt äckligt!

Jag hade gärna visat er bilder på hela scenen om det inte vore för leverfläckens intima placering som gjorde att jag faktiskt en sekund trodde jag fått mens så jag sprang ut som en galning och tvätta bort alltihopa medan pappa och hans tjej satt i soffan bredvid och kolla tv..


Kommentarer
Postat av: Sabiiiina

Hahahahaha, stöööörd är du :D hahaha

2011-05-03 @ 13:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0