Sjukaste dagen på jobbet idag

Jobbigaste dagen på jobbet idag. Hur kan allt detta hända inom loppet av 3 timmar?


Jobbigaste
#1:
För varje kolli man plockar så måste man scanna två gånger, istället för två gånger som man ska, fick jag scanna 4-5 gånger per kolli för min scanner var efterbliven. När jag går in till boden för att hämta ny scanner då finns där två kvar. Båda är urladdade. Går tillbaka till min fina scanner och fortsätter överarbeta

Jobbigaste
#2:
Nu fungerar inte scannern alls. Ber 4-5 personer om hjälp hur jag ska göra. De försöker trycka på hur många knappar som helst men ingenting fungerar. Nu har truckdatorn hängt sig. Vi startar om datorn. Den fungerar fortfarande inte. Sara måste byta truck.

Jobbigaste
#3:
När Sara åker in mot andra hallen där truckarna befinner sig drar hon som vanligt i snöret för att komma igenom porten. Nej då var inte innerporten mot frysen öppnad (Det är den alltid vid senare tider). OBS! Alltså 1 snöre, 2 portar. De öppnas inte samtidigt. Så Sara kör rätt in i port nummer 2. Bra jobbat!

Jobbigaste
#4:
Då Sara hämtar ny truck finns där ungefär 6-7 olika att välja mellan. Går och kollar på alla, dem är urladdade eller sönder. Sen längst bort hittar hon en fungerande truck med söndrigt plexiglas som fick duga. Då åker hon in med trucken. Eftersom jag var mitt i en order så fick jag fixa på burarna som jag hade innan. Då fungerar inte denna datorn heller. Jag blir sjukt sur eftersom detta var min första dag på ackord vilket antagligen kommer suga hästkuk och dem kommer ringa mig och fråga varför jag var så jävla kass

Då kallar jag på experterna i boden och grabben hjälper mig och installerar om/uppgraderar min dator och på köpet så får jag en sprinkens ny scanner sen efter alla omstädigheter gick allting som på räls!


Förövrigt har jag sjukt ont i min nacke idag och skulle behöva lite massage tack :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0