Idag delas det ut komplimanger

Idag har jag fått två smickrande komplimanger! Bara så ni vet hur jag är som person liksom ;)

Komplimang nr 1:
Du är snäll rolig vacker snygg sexig generös mysigast och sjukt rolig att vara med. Och sen är du bäst i ******!

Komplimang nr 2:
Du har gjort ett fantastiskt jobb idag. Det var himla kul att jobba med dig idag. Du smittade mig med din glädje så jag gick hem och är klar med engelska uppgiften. Kände mig så stimulerad av dig idag. Gillar dig! Kram

Nu är jag på sjukt bra humör!

Kommentarer
Postat av: johanna

JAG GISSAR PÅ ATT DÄR SKA STÅ "SÄNGEN" !!!!!!!!!!!! <3

2011-05-05 @ 21:33:43
URL: http://johannadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0