Har du dött eller?

Va i helvete! Normal tjej jag är seriöst. Sista smset från killen var igår vid 10.00. Han skulle ut och festa med sina polare och på kvällen någon gång skriver jag "Hoppas ni har sjukt kul". Sen händer det. Klockan nio på morgongen vaknar jag sjukt orolig. Vet inte riktigt varför, men börjar tro att han dött. Konstig känsla. Så jag går in på GP (Göteborgs Posten) och Aftonbladet, och börjar bläddra ner om det står något om att ett fartyg sjönk mellan Göteborg-Fredrikshamn. Det gjorde det inte, lugnade ner mig lite och körde in till väla för att köpa bildelar, cykellås och för att luncha med Jenny. Började snacka om massa ångest grejer och jag blir sjukt rädd igen. Ringer honom typ fyra gånger (med hyfsade mellanrum) haha - utan svar. Efter ett par timmar ringer jag till Sahlgrenska sjukhus och frågar om killen är inlagd. Det var han inte. Sen ringer han

Killen är sjukt bakis, somnade tidigt som en liten bebis och har inte dött. Nu är jag lugn igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0