Varför så jävla haj?

Födelsedagspresenter är min pappa riktigt haj på. Nyss: "Jag har satt in din födelsedagspresent på kontot nu." Sjukt roligt och påhittig present! Haha nä men jag är tacksam. Kommer ihåg alla de konstiga födelsedagspresenterna jag fått av honom...

Till exempel den gången fick jag 16 stycken tallrikar. Bara stora tallrikar med blommor på. Jag hade själv tänkt mig en simpel servis som är lätt att fylla på med tillbehör som små tallrikar, skålar osv. Exempelvis IKEA's serviser. Jag undrade hur han tänkte när han valde att lägga 500 spänn på enbart tallrikar i limited edition som jag inte kunde kunde köpa tillhörande delar med samma tryck på ens. Pappa blev sjukt sur, tyckte jag var sjukt otacksam och sen dess har han satt in pengar på mitt konto!

Trots det är lite tråkigt att inte bli lite överraskad med en present tycker jag nog ändå att det är bäst såhär. Kände mig lite otacksam men sen har han aldrig någonsin köpt någonting som funnits med på min önskelista för att då "vet du ju vad du kommer att få". Men då är man ju också 100% säker på att personen blir glad för det man köper. Och varför inte köpa någonting som födelsedagsgrisen verkligen vill ha?

VAVAVAVA! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0