Man sökes

Man sökes
vet ni, jag vill bli riktigt mega kär och ha typ världens goaste kille - som självklart ska vara minst lika kär i mig det hade ju varit helt nice. en kille som är ganska lik mig vill jag ändå ha. alltså spontan, torr/sjuk humor, optimist, någon som blir rastlös ganska lätt - fast ändå kan gilla goa myskvällar, gillar att åka & hitta på saker, bjuda på sig själv, resa, festa och umgås med polarna. givetvis får han gärna bry sig lite om hur han ser ut också (!) säg till när ni hittat honom

Detta inlägget skrev jag i maj för två år sen! Vill fan fortfarande ha en man med samma egenskaper som då och jag kanske till och med har hittat en? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0