Kärlek på internet?

Apropå Kärlek, Vad tycker ni om kärlek via Internet?
Om jag ska vara helt ärlig så har jag träffat de flesta jag varit tillsammans med genom internet. Sen har jag ju träffat folk normalt via fester & umgängen också, dock utan någon specifik framgång i kärleken haha

Mina internet-dejting exempel:
Min första pojkvän - Lunarstorm (2006-2008)
Min andra pojkvän - Facebook (4 månader under 2010)
Min tredje pojkvän - Mötesplatsen (Nu)

Kan vara så att det sitter i lite från tiderna då jag var världens töntigaste tjej som inte vågade träffa folk på riktigt. Kommer ihåg i 9an när jag var tillsammans med en kille som gick på samma skola. Vi snackade as mycket på MSN och Lunarstorm men båda var jätte blyga i verkligheten. Så på alla hjärtans dag hade jag köpt ros till honom och han hade köpt ros till mig. Så fick jag höra att han ville ge mig rosen och letade efter mig. Så blev jag skitnervös, försökte gömma mig och när han till slut hittade mig bakom ett skåp vågade jag aldrig ge honom sin ros. HAHA! Då var ju internet det enda som höll ihop vår relation och ni kan ju förstå själva hur det gick! ;)

Men internet kan faktiskt vara ett skitbra sätt att börja komma i kontakt med någon, sen är det ju bara att köra utifrån det! Och nu har jag ju träffat världens finaste kille som knappt använder varken Facebook, MSN eller Internet överhuvudtaget så nu är jag sjukt nöjd!

HEJA INTERNET DEJTING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0