Haha vad i helvete hände där?

Jag får ett sms på jobb, avsändare okänd: 

Okänd: Choko-milk :P
Jag: Haha vem är du?
Okänd: Du skojar med mig :o Vet du inte vem jag är?

Jag: Haha nej vem?
Okänd: Sara Svensson :) Varför har du inte mitt nummer? :o
Jag: Haha, har ju ny mobil
Okänd (Numera Sara): Nej :P Har haft detta nr länge! Har du ny mobil?
Jag: Ny mobil ja, samma nr
Sara: Okej men då kanske inte alla kontakter är kvar :P Men jaja nu har du mitt nr ;)
Jag: Men afan... Haha
Sara: Men säg det då
Jag: Herregud det sa jag ju! Haha
Sara: Att du hade ny mobil ja haha. Skit samma nu :P

HAHAHA dör lite Sara!! Vad hände där egentligen?!

Kommentarer
Postat av: sara svensson

hahah xD men jag var kanske lite förvirrad :P du skrev ju aldrig att dina nummer hade försvunnit bara att du hade en ny mobil :P hahahah!

2011-06-12 @ 18:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0