Fan vad tiden går fort!

Jaha tydligen hade han skickat sms till fel person igår, så jag ska alltså inte jobba imorgon. Skönt på sitt sätt för jag inte mår så bra just nu, men man börjar bli lite smått irriterad på en del saker som händer i det företaget... (Inte ICA)

Efter jobbet åkte jag in till stan. Köpte hem mig lite kontorsmaterial, två skärp och var inne hos Jennie för att se hur håret blivit färgat. Färgen var inte densamma som min så hon skulle försöka fixa det igen. Kan hända att vi får sätta i det på fredag istället för imorgon. Inget mig emot, för då hinner jag gå på middag med Findus på Big Buddah imorgonkväll! Fan redan torsdag imorgon, om en vecka åker jag till sjuka Amsterdam med brudarna, fyfan vad kul det ska bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0