Det är sommar nu :)

Har cyklat 3 mil idag! Cyklade in till stan och la mig mitt i gräset och det var hur skönt som helst tills min näsa började rinna nonstop. Inte så jäkla smart att ligga på gröningen när man är pollenallergiker. Men jag skyller på den där dumma medicinen som inte funkar :(

 

Cyklade vidare till gymmet där jag fick mig ett 45 minuters intensivt gympass. Kul att träna nu när man kommit in i gymmet och vet hur man ska använda maskinerna. Tog ett tag! Innan höll jag mig på tjejgymmet hela tiden haha... Mes!! Tanken är ju att få bort lite fläsk och byta ut fläsket med lite muskler, vilket alltid är trevligt!

 

Lite fläsk


Jag har doppat allt förutom håret och ansiktet i havet idag! Iskallt och gott! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0