Den städningen blev ganska dyr

Bilder från mitt ryck igår


Grejen är att jag har så sjukt mycket saker och jag tycker inte om att slänga för jag tror att det skulle vara kul att "titta på det när man är trettio år och har egna ungar" haha, ooops! Helt ärligt tror jag att dem skiter i hur mina arbeten i skolan såg ut, vilka kläder jag hade på mig, vilka dockor & barbies jag lekte med osv...

 

Det börjar iallafall med att jag plockar ur hela min bokhylla för att rensa

verkligen hur mycket skit som helst -  överallt

 





Sen inser jag att jag inte tycker om min bokhylla
och åker iväg till IKEA och blev cirkus 2000kr fattigare



Köpte ny lampa, kuddar, bäddset, lite galgar och en skohylla medan jag ändå var där
Sen är jag sjukt duktig och monterar byrån helt själv och titta så fint det blev:





// NÖJD TJAAAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0