LISSE MED JOHAENNA!

Eftersom jag inte skulle jobba igår så drog jag till Liseberg med JOHAENNA! Min bästizs ;) HIhih. Lite tradigt var det dock att vi "missa" att kolla öppettiderna. Var framme vid portarna 10.40 medan Liseberg öppnade 13.00. Så vi var ju tvungna att shoppa lite, ack! Vi blev ett par shorts och lite toppar rikare! Sen mitt på stan träffar vi på min pojkvän som jag trodde var på jobbet? VAD ÄR ODDSEN!! Så vi mös lite med han och hans polare vid Kungsportsplatsen och sen drog vi iväg till fakking Liseberg

 

Hur lång kö som helst, men det var det ju värt! Fick äntligen åka ATMOSFEAR, fyfan säger jag. Sjukt stolt över dig Johanna! ;) Det var den sjukaste. Jag skrek till min mamma hela uppgången och ville bara dem skulle släppa ner mig, var så sjukt jävla högt!! Hahaha tjejen som snackade i högtalarna när vi satt där uppe: "Så då ska vi släppa ner er i 110km/h. Luta huvudet mot nackstödet så ska ni se att det går bra, Bon Voyage! ;)" Skit kaxig! hahaha! Men ni måste åka den! Sjukaste utsikten någonsin! Så bara sitter man där helt naken typ!

 

OCH DET VIKTIGASTE: JAG FUCKING VANN! Två chipspåsar bara, men jag har nog aldrig vunnit något på Liseberg innan! Hur gott nudå? Jo, chipsen var rätt underbara! Salta och feta!

 


Min Bästizzs!


Fyfan


Två rädda tjejer en kvart innan vi skulle dö


MMM min chipsvinst!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0