Hatar min mage

börjar ännu en dag med att jag har ont i magen, fattar inte. har iallafall bokat tid hos läkaren nu, får väl se om det är gluten, laktos eller någon annan skit. fram tills dess får jag testa leva utan laktos eller något. vilket antagligen inte  kommer gå så bra eftersom jag älskar ost :blush:

käkat frulle nu iallafall och inte blev det bättre. vet inte hur många gånger jag tänkt sluta äta bara för att slippa få så ont i magen :mad: ska dra på mig träningskläder sen blir det gymmet, hoppas det hjälper! inte rört mig sedan jag åkte från thailand haha smal tjej! (; åt ju jätte bra där nere också.. levde på pannkakor med banan, crépes med nutella, kokosnötter, kokosnötshakes, ham & cheese toasts, chips och mentos :thumbup:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0