Ge mig en saftig lön

hoppas på en saftig lön i februari! så som jag jobbat och slitet! har bara jobbat halva januari eftersom jag varit i thailand! men har fan jobbat röven av mig nu i två veckor, gått i skolan samtidigt + klarat min tenta! är fan värd en go lön! ;)

kanske inte lika go som findus lönen på 25 000 ut, men vad ska man göra... har iallafall sökt till findus detta jävla året också haha får se om jag kan matcha min praktik och få lön ut samtidigt, det hade varit guld! annars får jag jobba 10,5 timmar om dagen ändå och plugga på rasterna, sen försöka åka hem till götet och skriva tentorna (JA MEN LYCKA TILL)

efter tre säsonger på findus tänkte jag ha en ledig sommar detta året. men har ju faktiskt planer på att åka på en längre semester i slutet av detta året. och på findus är det goa cash, snabbt och bra! för att få dem pengarna hade jag fått jobba ca 410 timmar i månaden på ica maxi, jaa men det gör jag.. :bigeyes:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0