Ajabaja

så gott det var att sola istället. råkade dock trycka i en knapp som sprutade vatten på mig typ var tredje minut. blev rätt chockad första gången men sen var det fan skönt och svalkande..

sen sket jag faktiskt i att träna, för det var så jäkla fint väder. så gick en runda på stan istället! skulle inte handla något, men blev såklart över tusenlappen idag igen. fy mig. fick iallafall mig två par byxor, en necessär, hudkräm, peelingkräm, tandkräm och hårband så jag slipper ha håret i hela ansiktet när jag springer nästa gång! sjukt nöjd som vanligt! älskar att handla! men får ta det lite lugnt med shoppandet om jag ska kunna lägga pengar på annat roligt jag vill göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0