You've got to show me

åhh varför är jag så jäkla grym då!! sprungit, cyklat OCH djurat på crosstrainern. svetten har runnit i nacken, på ryggen och vid håret, mums. tänkte ju jag skulle skaffa en lite tightare kropp! och inte bara till sommaren! tränar faktiskt bara 30 minuter nu, men då djurar jag som sagt och är alltid helt lökig när jag är klar. plus helt illröd i ansiktet, utblandat lite flammigt sådär. sen gillar jag inte att duscha där, så åker alltid hem svettig och rödflammig på spårvagnen. brukar förresten inte sätta mig brevid någon då för att folk ska slippa dö av min stank (omtänksam tjej)

min mamma ville också vara med och skaffa en lite tightare kropp och nu ska hon också starta en blogg haha ROLIGT! ska lätt följa den mamsen! ;) varken jag eller min mamma är tjocka, men en go trimning är aldrig fel! sen är jag bäst på att göra min köttfärssås som jag nu sitter och äter tillsammans med keso, sallad och john mayer!

om jag är ute och får höra den här låten, jag dör! min låt min låt! var är alla mina vänner jag kan snea med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0