Tankar

har såklart tankar på att hoppa av skolan. den första tanken fick jag när jag var i thailand på koh phangan och träffade massa härliga australienare, snygga också för den delen :) vill se mer, träffa fler, känna mer innan jag vill bli mer stabil. just nu känns det bara som jag måste läsa klart utbildningen och sen jobba som transportledare direkt efter. jag har så mycket annat jag vill göra innan

vet att jag vill jobba som transportledare några år innan jag vill söka in till flygledarskolan. frågan nu är väl vad jag vill göra innan och vart jag vill göra det. vill som sagt till miami och göra en kul grej där, tror dem flesta hade sett det som slöseri med pengar. men jag skiter ju såklart i vad alla andra tycker. vill jag något så gör jag det. jag måste hitta ett ställe jag vill sjunka ner i. tror inte jag hittat det ännu. jag vill ha allt

har förresten inte börjat plugga än. lycka till imorgon haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0