Mat är gott

klara om Intressant va?:

låter mycket bra :) vad käkar du och hur tränar du nu ? man blir så nyfiken hihiih gillar din blogg btw :D ha det bra :)

tack så mycket :) jag äter det mesta men min rumskmpis skulle nog vilja säga att jag mest äter köttfärsås. och det stämmer kanske haha. alltid något kött, sen ibland sallad och keso till. försöker träna iallafall 3-4 gånger i veckan, och då tränar jag endast kondition på löpband, motionscykel eller crosstrainern, annars så tar jag bara en timmes powerwalk

vilken normal människa lagar förresten mat klockan tolv på natten till en lördag? vissa festar, andra sover, jag lagar mat. 2,3kg köttfärs i pannan sen väntar massa lök och champinjoner på att hoppa i, maria montazami MUMS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0