Fan vad grym jag är

var och tränade innan idag, svetten bara rann av mig - sjukt gott! sen gick jag in till apoteket och köpte en ny jävla hudlotion eftersom den jag köpte på coop endast luktar sagge. till och med värre än sagge, typ gammal sagge. klöks varje gång jag smörjer in mig med den, eller så håller jag bara andan till den torkat in.. mysigt!

när jag kom hem lagade jag mat för andra gången sen jag flyttade hit till göteborg, vilket är två månader sen. första rätten: spaghetti köttfärssås och andra rätten: spaghetti köttfärssås m. färskstekta champinjoner. mums! en av mina favoriträtter som jag hade kunnat leva på flera veckor i sträck, och sen gör jag den bäst av alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0