Ledig måndag

var ute och käkade med klassen i fredags, åt en serranolindad kycklingfilé fylld med gorgonzola och sparris, tillsammans med svamprisotto, saffransås och bönor. MUMS! synd maten var ljummen när vi fick den bara :( drack en öl och en cider till maten sen sex 6or efteråt, blev väl lite lullig runt nio-tiden bara.. kan väl säga att det inte är så lyckat att hålla fyllan vid liv när man går ut vid sextiden inklusive middag.. men det var trevligt i vilket fall som helst. bakis blev jag iallafall och med ont i huvudet gick jag till gymmet. tur jag inte mådde så dåligt så jag spydde ner hela löpbandet ;)

håller på att vänta till tvätten är torr nu, nyss käkat mat och ska snart ner till tvättstugan igen! ska förresten kolla på ett nytt boende imorgon kväll! :) hoppas allt går bra -.-

min middag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0