KAOZ

allt går åt helvete för mig nu. iallafall boende. hittade ett sjukt bra boende. typ 40kvm. jätte stort rum, eget badrum och toalett samt egen ingång. var och tittade på det i tisdags tillsammans med nina. hon berättade att det var jag och en annan som var intresserade och skulle få kolla på rummet. den andra hade redan kollat. men hon sa att hon inte ville att hon skulle bo där för att hon letade efter en egen lägenhet egentligen. så jag skulle sova på saken om jag ville ha rummet. klockan 12 nästa dag ringde jag henne och skulle säga att jag ville ha det. hon svarade inte. samma sak kl 14. vid fem tiden ringer hon mig och berättar att det är en tjej till som ska kolla på rummet (!), och dagen efter messar hon mig att hon nya tjejen fått rummet (!!)

och då har jag redan bett min egen hyresvärd att sätta ut mitt rum på annons den 1 mars.. så den 1 mars flyttar jag ut härifrån. vetifan vart, men det löser väl sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0