Sugen på att bli bartender?

för er som är sugna på bartenderutbildning i ayia napa i sommar så får ni nu 1000 kronor rabatt på priset nedan om ni anger "sara ståhl" i kampanjkod när ni anmäler er, då trycker ni i "en vän som gått kursen innan", och skriver mitt namn i meddelandet. bartenderutbildningen går via grabbarna grus som seriöst utbildar framtida bartenders på rätt vis. två intensiva veckor med två veckors praktik.

Bartenderutbildningen erbjuds för endast 10 995 kr exkl flygresa.Om du önskar arrangera boendet själv så kostar kursen endast 8 495 kr.


Kursdatum:

Kurs 1: 2-16 Maj

Kurs 2: 13-27 Juni

Kurs 3 11-25 Juli


I kursen ingår allt kursmaterial, två dagars flairkurs på stranden, middag varje dag, avslutningsmiddag med prisutdelin och GGBS t-shirt. Om du vill jobba i ayia napa efteråt finns det stora möjligheter till det eftersom bar- och klubbägare ringer till grabbarna grus när de behöver rekrytera nya bartendes inför säsongen. Störst möjlighet att få jobb om man går kurs 1, den som jag själv gick


kan lätt rekommendera utbildningen! hade sjukt roligt och jag träffade sjukt roligaa människor runt om i sverige som jag fortfarande har kontakt med och träffar. sugna på att ha en sjukt go sommar i värmen?


jag softar lite på flairingen

 

sara och jag på vår praktik, galet ställe vi jobba på!

 

la playa

 

utsikten från papas apartments, ggbs boendet


Kommentarer
Postat av: elin

på rååpuls hihi :D

2011-04-11 @ 18:17:12
URL: http://elinjaconelli.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej tänkte höra lite om barutbildningen! Jag ska gå den men undrar lite om hur det var och om du jobbar som bartender nu?.



Kram Linda

2011-06-20 @ 19:34:24
URL: http://lindavahamaki.blogg.se/
Postat av: elin

Ska gå kursen till sommaren, så om du skulle kunna berätta lite om hur det var så skulle det vara super snällt av dig :)



va det värt pengarna?

hur såg en typisk skoldag ut?

Hur bodde man?

Va de några lediga dagar osv ?

2011-11-29 @ 17:05:53
URL: http://elinfribergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0