Vad i helvete sysslar jag med

praktiken gick skitbra och drogtestet blev godkänt, gottepåse! eftermiddagen slutade dock lite sämre. hade lagt mina väskor i baksätet på bilen när jag hämtade upp linda för att fika i stan. när vi sen ska hem hittar jag inte mina nycklar någonstans tills jag tittar in i bilen och hittar dem mellan förarsätet och dörren. då har jag tappat dem när jag sträckte mig efter väskorna där bak! 4:e gången jag glömt mina jävla bilnycklar i bilen. denna gången var pappa bortrest så farmor fick köra hem till pappa och hämta extranyckel...

tur jag har folk runt omkring mig som kan hjälpa mig! :) lite halvt klumpigt att tappa plånboken och nycklarna inom loppet av fyra dagar bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0