Update Göteborg mina vänner

Tisdagskväll anlände jag till Göteborg och det första vi gjorde var väl i princip att ut och gå. Har varit så sjukt fint väder så har gått nästan överallt. Skolan, gymmet, babe och solariumet. Trivs faktiskt som fan på gymmet i Göteborg, sjukt skön AC i jämförelse med den i Helsingborg. Krängt kebab, suttit på uteserveringar, klättrat upp för klippor och myst på toppen, tränat som judar, ätit massa godis och druckit massa coca cola på det

Sen kom Johanna och hälsade på mig. Var egentligen meningen att vi skulle ölmysa i slottskogen men vi fann oss själva på stan. Shoppade alltså en hel del, fick känna på bröst och krängde McDonalds. Alltid kul med Johanna. Vad som hänt med mig den dagen har jag ingen aning om, sa i princip allt fel. Fattade ingenting. Kändes som jag myttade om allt, men tror det var mest en fråga om min underbara tidsuppfattning och mitt klockrena minne. Johanna förlåter mig


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0