Sjukt nöjd tjej

ja, mitt liv är underbart. tappat plånboken med allt ni kan tänka er och har sjukt ont i huvudet. men är ändå en sjukt glad och nöjd tjej. min bil är färdigfixad och jag är sjukt tacksam för att min pappa kan mecka med bilar så jag slapp punga upp ytterligare fem tusen för min lilla babe ska ha en chans att klara sig genom besiktningen med sina SJU anmärkningar. och trots min svaga ekonomi med snart feta studielån och att min bil kraschade ser min ekonomi lovande ut. så passade på att köpa ett par ursnygga skor, ett skitfint linne och en bikini. snart sommar :) :) :)

imorgon ska jag på intervju och kicka ass! på fredag blir det roadtrip till sthlm med brudarna för att fira jenny och sen är det reunionfest på lördag med en hel del sjuka människor från den gamla goda tiden. denna helgen kommer bli go. redan tränat en timme idag men tänkte bli av med huvudvärken genom en sjukt go powerwalk nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0