Min första dag på ICA lagret

Yo dudes!

Min första dag på ICAs lager idag. Fick sluta lite tidigare idag bara för vi blev klara med alla orders så jävla snabbt! Skämt å sido. Fanns tyvärr inte så mycket mer att göra så fick dra hem en halvtimme tidigare, helt okej för mig. För övrigt har jag haft det sjukt nice inne i ICAs frys idag, gått mycket bra.

Är jag och typ en tjej till, sen resten grabbar. Det gillar vi! Dem snackar bara massa snusk och annat roligt i pausrummet så det kommer gå hur bra som helst! Blev bara en liten go update idag, nu ska jag ta en macka sen ska jag sova sött


Ungefär det här har jag pysslat med idag

Dvs. Kört truck och fyllt på burar som ska ut i ICA butikerna


Verkar roligt va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0