Inget stoppar oss nu

vad i helvete, min bil gick inte igenom på besiktningen idag heller. lite småsur, men man får ju köra ändå.. ;) plus att jag fick jobb idag! så jäkla gott. introduktionsvecka efter jag är klar med min praktik och redovisning. hoppas jag får jobba i frysen och tjäna fett med pengar. mmhh frystillägg och rast varannan timme! ^^

sjukt sugen på en resa nu också, ska checka upp när jag har tid. tur jag har studielånet. gott att låna pengar ibland så man kan få leva lite gott under tiden man är duktig och förtjänar det. kommer få jobba röven av mig för att betala tillbaka skulderna men det är det ju helt klart värt med en resa till thailand, fest i belgien & amsterdam inkl. camping, slipknot på sonisphere och maybe ibiza i sommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0