Vart är pojkvännen?

vafan, nyss kollat film i 2 timmar, också fattar jag inte slutet... BRRRAAA! något lack man blir på tänka-själv-slut. tror jag vet hur dem vill att man ska tro den slutar. men har fortfarande några frågor kvar. hatar när filmerna inte är hyfsat tydliga så att man slipper grubbla. efter filmen gick jag ut en runda och kunde inte sluta fundera över filmen och vilka andra möjligheter som finns. fan då, jag som tyckte filmen var så bra! fast, även om den sluta lite konstigt var den faktiskt bra ändå

får helt enkelt se filmen igen och se om den klarnar upp lite! kanske till och med tillsammans med någon annan smart som får förklara haha  vafan, vart är pojkvännen i dessa tillfällena? hade ju varit perfekt om han varit med mig nu, berättat för mig hur dem mena och rätt ut mina frågetecken. attans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0