Sjukt gott

tror inte min bil mår så bra. direkt när jag startade den påväg hem från stan börja det lukta bränt i hela bilen. ajdå, pappa får titta på den när han har tid eller något. efter jobbet var jag iallafall och lunchade & gick i stan med mamma. var jättegott och hur trevligt som helst. tack för middagen mamma <3 lite förvånad över hur bra shoppingen gick för mig idag alltså. shoppat en kavaj, en kalender, en av världens godaste parfymer, en tunika och en koftkavaj. köpte även godiset till pappa och massa energidryck till mig och min vodde imorgon  HUR GOTT?!


fick detta meddelandet idag förresten
Hej! Skulle du kunna göra mig en sjukt stor tjänst och blockera mig? råkar gå in på din profil för ofta känns det som.

Ha det fint.


ändå rätt gulligt haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0