Så lågt man kan komma

nu har jag sjunkit så lågt man kan komma. nu har jag till och med börjat söka jobb hos bemanningsföretag. men är i stort behov av ett annat jobb. fick nog idag och nu räcker det. men findus? vi ses kanske nästa sommar. kan bli svårt att motstå pengarna i och med att jag tänkte börja plugga nästa höst. men har jag fått något annat bra jobb, så hoppar jag hellre om jag kan och får en någorlunda normal sommar, var ett tag sen!

för övrigt börjar man få i ordning på livet någorlunda (ja, förutom jobbet då). har hittat utbildning jag tänker söka in på, och förhoppningsvis också komma in på till nästa höst. köpt ny dator så jag kan få plats med all min musik, och spela massa roliga datorspel WHI. bokat in dates i veckan med morsan och vänner. sen blir det lite socialt även i helgen då det vankas födelsedagsfest för maxi-philip. sen har jag till och med börjat spara pengar som jag inte tänker slösa bort på massa onödiga saker, som jag brukar kunna vara rätt bra på

nu ska jag dock ta och lägga mig, jobb imorgon! ska bli ganska gott imorgon dock, får vara på ett annat ställe! tur man är snabb. chefen idag: "någon av er som är sugen på att vara någon annanstans imorgon?" blev överlycklig haha. nu är det nattidags, sov så gott! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0