Jag och två andra zombier

är så sjukt trött idag. kom knappt ur sängen imorse och såg inte alls fram emot att jobba 8,5 timme. vilket man dock kan göra mer eller mindre. men såklart åkte jag till jobbet och hela dagen har spenderats tillsammans med två andra zombier. alla tre var dödströtta vi var överens om att vi skulle sova så fort vi kom hem. men nu får jag fan inte powernapa FYRA timmar mitt på dagen. inte okej alltså. det är fan värre än en bebis. så nu har jag precis tvingat ut mig själv på en timmes vandring och ska försöka hålla mig till endast en timme powernap, och att komma i säng tidigare än 01!

tror jag tar tuppluren nu faktiskt, sen ikväll blir det tv. först idol-audition malmö, sen utfrågningen. inte alls insatt i politiken, men kollade på allianses utfrågning igår så tänkte jag vara grym att kolla på motståndarnas idag. fett med cred till mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0