Winter birds

som väntat, besviken på svenska ph. men det kan nog bli rätt bra ändå! blir bättre sen när man "lärt känna dem" bättre. men verkar vara några sköna och osköna typer där inne redan. "jag ser ut som en barbie", ja men det gör du! haha dör. kan nog bli en kul blandning. riktigt kul att kolla på drama i tv ;) får inget i vardagen BUHU!

IMORGON ska jag träffa mina flickor, koko och jenny! åhh kokkis kommer hem en snabbis från jönköping. tur för henne, saknat henne som fan :( och snart är det min tur att åka. johanna borta, koko borta, snart jag borta. av mina närmsta vänner finns bara jenny och lindis kvar i helsingborg. undra hur många som kommer stanna där ändå? och hur många som kommer att komma tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0