Vem är du?

fullt upp nuförtiden! varför har jag glömt bort att jag älskar att planera saker?

igår var jag iallafall på stan med jennybaby. vi skulle kolla ut den grymma halloweenoutfiten men vi hitta inget klockrent direkt, sen att det var fullsmockat med folk gjorde väl inte det enklare heller. tog en go kebab med jennan sen drog jag iväg till söder med mamma och simmade en timme också en go bastu på det. varför har jag glömt bort att jag älskar att simma och basta?

hade en riktigt go runda på gymmet idag. har träningsverk från både iförrgår och igår, men det gick sjukt bra ändå. blev sjukt nöjd. sen var det meningen att jag skulle simma en halvtimme efteråt. fast tiden blev knapp (sjukt mycket tidsoptimist) så jag hann bara simma tio minuter. lönt haha. fast jag avsatte såklart lite tid för bastun :):) SKÖNASTE! ska ut och ta en go powerwalk nu sueen jajaja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0