Kärlek vid sista ögonkastet

var på big buddah igår med jobbet, mycket trevligt! min mage var i stort behöv av massa riktig mat. blev en friterad bananjävel med glass till efterrätt också, festivalmat till tusen! egentligen. efter tre och en halv timme gäspade vi alla ikapp och vi gapskrattade ungefär hela besöket.. blir inget findus för mig nästa sommar, lite sorgligt egentligen. tre säsonger där, mycket bra pengar och antagligen hade jag fått ett annat jobb, problably kört truck med bättre lön. blir att jag jobbar som transportledare istället och förhoppningsvis får lite mer liv än vad man hade på findus haha! men en sommar i götet kan nog inte bli så fel heller ;)


Kommentarer
Postat av: sara "svenne"

jaaa, jag kommer sakna dig :(

vi hade så trevligt igår ja :D dom blev nog glada när vi äntligen stack ;D haha!

2010-10-17 @ 15:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0