Jag tog en kula för dig

har varit i göteborg idag och skrivit på hyreskontrakt, kommer bli det skönaste att flytta härifrån! tjejerna jag ska bo med verkar grymt sköna också. vi har en liten 4:a, där jag ska bo med en annan tjej. sen kommer maria (ägaren) hem varannan helg :) tre stycken spårvagns-linjer går precis utanför vårt hus och går i princip hela tiden.

i augusti skaffade jag mig ett gymkorts abonnemang på fitness 24/7 med 12 månaders bindningstid. så jävla nice att det gäller dygnet runt på alla anläggningar i sverige, att göteborg har två och har massa grymma pass som dem inte har i helsingborg (aerobic & yoga) yoga ska jag fan testa.

annars är jag sjukt nöjd. nyss blivit anföllen av stenar från fyra stycken 15 åriga mopedister. haha livet är härligt! nu ska jag sova, varit en långlång dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0