Forever and a day

qlimax var helt underbart, sjukaste musiken och en sjukt taggad sara! blev dock lite suris för att jag aldrig kan hitta någon som vill dansa lika mycket som mig själv och för att alla runt om kring en rökte gud vet vad. stank skit, och när ventilationen var dålig var det faktiskt ganska äckligt att andas överhuvudtaget. reseledaren på resan var iallafall sjukt snygg. synd att han hade flickvän bara.. :(

sitter på lektion nu. hatar kommunikation!! och frisörer ännu mer. kul att få betala 2500kr för att inte få någon förändring förutom att få gult/grått & grönt hår, ska aldrig mera lita på en frisör. jag gör det fan tusen bättre själv och hundra gånger billigare! dem bara luras med en... chefen från jobbet ringde mig igår när jag satt på bussen mellan hbg-gbg och på fredag ska jag på intervju!! hoppashoppashoppas! sen på lördag ska jag på 30 årsfest! börjar komma upp i åldrarna nu när man går på yrkeshögskola haha! ;) ska iallafall bli mycket roligt, och rätt så intressant! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0