Maybe we can start again

lämnade in cv på ett visst företag i onsdags och igår fick jag ett telefonsamtal från chefen! nästa vecka när jag kommit hem från helsingborg och holland ska jag på jobbintervju ;) får se om dem har något jobb till mig, men hade varit sjukt skönt med extra cash nu. får ju inte något bidrag för detta kalenderhalvåret eftersom jag tjänat för mycket, så då kan jag lika bra tjäna lite till. plus att jag vill skaffa egen lägenhet :)

hemma i helsingborg nu iallafall! har gjort en hel del jag inte kunnat göra i göteborg om man säger så haha. sen igårkväll kom malin in till mig och snacka i 1-2 timmar, min älskade granne malin :) nu är det dags för mig att ta dra mig till stan/väla. bättre shopping i göteborg men är sjukt shoppingsugen, sen är det ju löning idag! ;) därefter har jag en date med linda wie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0