Livet är härligt

har knappt haft tid att skriva här.. har iallafall flyttat till göteborg nu, hunnit påbörja min andra veckan vid skolbänken och för första gången har det faktiskt känts som att jag har haft full upp sen jag kom hit! kan bero på att jag varit i skolan och pluggat från 8.30 - 20.00 helt frivilligt. kändes sjukt bra! sen var jag duktig och kastade resterande del av min godispåse som jag handlat innan idag och åkte istället iväg och gymmade tills jag var helt slutkörd! kom hem vid 22-tiden och nu sitter jag och kollar ph

egentligen har jag massa saker att berätta men det sparar jag till någon annan gång ;) kommer iallafall till helsingborg torsdagkväll, sen tidigt lördagmorgon åker jag till HOLLAND!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0