Halloweenfest




bild från halloweenfesten i eskilstuna. johanna da mumie och sara da samara. jag var skiträdd för mig själv. hoppade till varje gång jag tittade mig i spegeln efter jag tvättat händerna eller bara när jag såg det svarta håret framför mitt ansikte. det var skitkul iallafall. när johanna var som mest sugen på nattkäk gick vi ut i utklädnaden. nattkäket var stängt, men hittade lite roligt folk

en man i 50 års åldern: "faan man blir ju lite rädd" "mm du blir det va" och börjar gå mot honom samtidigt som jag snackar massa skräckgoja. det bästa var nog att han backa en bra bit tills han såg att jag vänt tillbaka hahaha ROLIGT ROLIGT! farlig tjej ;)

festen var förresten mycket trevlig, saknat napaflickorna massamycket! riktigt kul att se dem! dock var alla aströtta redan vid 01-tiden. vetifan när vi deckade 4 stycken i dubbelsängen men det var inte mycket senare iallafall! sälen nästa nudå! ;)


Kommentarer
Postat av: sara "svenne"

men hallå?! uppdatera lite om gbg :D vill veta juuu! <3

2010-11-20 @ 11:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0