Scary movies

efter att jag sett ettan igår kunde jag fan inte hålla mig ifrån att se tvåan också, maha! exakt min humor. vem kan låta bli att skratta till sån skit alltså? haha. vart dock lite tröttis sen efter jobbet eftersom det blev lite "sent", plus att vi fick jobba över 2 timmar. men jag behöver pengar så det kändes rätt nice att tjäna lite extra cash

nu har pappa precis stuckit och jag har börjat älska att vara ensam hemma igen <3 efter jag glömt the ring tjejen sen helgen alltså.. haha, kanske inte berättat det innan men var så fruktansvärd för den äckliga tjejen i filmen när jag var mindre. såg filmen med min bror, hans tjej och min pappa här hemma när den var ute på bio, när jag var 12 alltså. efter jag sett den fick jag flytta ut tvn från mitt rum inklusive min telefon, och sen sova hos min pappa den närmaste månaden. månaden därefter var lite lugnare, kunde sova själv ibland. men ibland kunde fick jag panik och springa in till pappa mitt i natten för att jag var rädd. ändå skulle jag tvunget se 2an, the grudge 1&2 och gothika? ..

nu sitter jag faktiskt bara här och myser lite? med mysmusik, dansar och sjunger för mig själv i min ensamhet. sjukt nice ändå haha. ska snart ut och vandra med min käraste ipod, ta en go dusch med höög musik, sen ikväll är det älskade paradise hotel! can't wait! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0