Övertid idag??

tänkte precis skriva hur mycket jag jobbat övertid tills jag insåg att jag gjort det några gånger nu. MEN SÅ NI VET JOBBADE JAG 3 TIMMAR ÖVERTID.. =)) det värsta var när cecilia kl 06 kom fram till mig "jadu sara, då får du köra på hårt idag, du är den enda som packar upp idag" fick panik och kört på som fan hela dagen, och blev ju tillslut rätt bra. fick dock konsekvenser för resterande del av dagen. skulle egentligen fika i stan med jenny & johanna, men efter jag kommit hem, lagat mat och käkat deckade jag riktigt hårt. inte van vid att bära och böja mig så mycket än, kommer väl!

förövrigt, fyfan vad yoghurtnötter är gott!! alltifrån cashew, kokostoppar, mandel till para- & jordnötter, mhhh <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0