I NAILED IT

OMGOMGOMG!!!

sitter här och lyssnar på min nosy neighbour låt. fett glad... sökte jobb på ica maxi för ett tag sen. så ringde personalchefen mig i måndags och sa att hon hade ett jobberbjudande med att packa upp varor, dock bara på  halvtid (mellan kl. 6-10 måndag-fredag). lite segt med så få timmar, men bättre än inget. och mycket bättre tider än vad jag hade som telefonförsäljare. så jag var på intervju kl 10 imorse med både personalchefen och avdelningschefen. gick riktigt bra, satte alla frågorna mahaaa, dock skulle hon ringa och kolla mina referenser innan dem bestämde sig. blev faktiskt lite nervös eftersom jag sagt upp mig från bk två gånger för samma anledning - findus

MEN GISSA, personalchefen ringde mig nyss. och när hon ringde, hon bara: heej sara, hur är det? osv.. blablabla. aah vi fick inte fatt i restaurangchefen men vi fick tag i en utav dina andra chefer och hon hade bara gott att säga om dig. så vi vill nu erbjuda ditt ett jobb här hos oss. och eftersom du tyckte det var roligt med siffror kommer du även att få jobba i kassan där det kan bli fler timmar på kvällar och helger. så om du fortfarande är intresserad kan du komma hit imorgon kl 10 för en introduktion där du kommer att få kläder, skriva in kontouppgifter och så ska du få träffa kassachefen etc..

OMG, YOU FUCKING KIDDIN' MEEEE?!!?!!
älska livet <3

typ såhär glad är jag nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0