Bloggfrågor

tyckte det var lite roligt förra gången så testar en till =)))

1. Hur gammal är du om fem år? 24, going 25
2. Vem var den sista du träffade? kelly
3. Hur lång är du? 1, 69
4. Vilken är den senaste film du sett? scary movie 2
5. Vem ringde du senast? pappa
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "vad gör du babe?" till jenny & linda
7. Vad är dagens planer? vandra med min ipod, duscha, kolla crank & lägga mig hyfsat tidigt
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? skilda
10. När såg du senast din mamma? 2 veckor sen kanske
11. Vilken ögonfärg har du? blå
12. När vaknade du idag? 05.05
13. Har du någon gång hittat en katt? wtf?!
14. Vilken plats är din favoritplats? hemma, något uteställe & utomlands
15. Vilken plats föredrar du minst? platser där det är kallt, regnigt och jävligt
16. Vart tror du att du befinner dig om 10 år? förhoppningsvis har jag pluggat klart och skaffat mig ett jobb!
17. Vad skrämde dig som barn? häxan i snövit
18. Vem fick dig att skratta senast? alla roliga folk på jesper.nu & existenz.se
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? japp
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
21. Sover du med eller utan kläder? med trosor
22. Hur många kuddar har du i sängen? fyra nu tror jag
23. Hur många landskap har du bott i? ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? japp men det var ett bra tag sen
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? olika
26. Är du social? jaddååå!
27. Vilken är din favoritglass? ben & jerrys; cookie dough
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? resa, handla massa roliga saker och spara lite
29. Tycker du om Kinamat? ja jag är inte kräsen
30. Tycker du om kaffe? nej fyfan
31. Vad dricker du till frukost? multivitamintablett med vatten
32. Sover du på någon särskild sida? är ganska så varierande men magen är nice
33. Kan du spela poker? har aldrig spelat poker
34. Tycker du om att mysa? ja
35. Är du en beroendemänniska? ja haha
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? andré och najib
37. Vill du ha barn? när jag blir äldre i guess
38. Kan du några andra språk en svenska? engelska, lite spanska och franska. sen fattar man ju största delen av norska och danska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? inte vad jag kommer ihåg
40. Föredrar du havet eller en pool? svårt! både och!
41. Vad spenderar du helst pengar då? på resa, nöjen och kläder.
42. Äger du dyra smycken? nej tycker jag inte
43. Har du någon gång testat narkotika? nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? avokado
45. Vem är den roligaste människan du känner? ingen aning. men jag saknar sabinas sjuka humor <3
46. Välj ett ärr på din kropp? smalbenet, rakade av en bit av huden för typ 4 år sen
47. Vad har du för ringsignal? you've got show me looooove!
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? någonstans kanske
49. Flirtar du mycket? nejdå =))
50. Vart togs din profilbild för din blogg? på studentbalen 2008
51. Kan du byta olja på bilen? nej men min pappa ska lära mig snart!!
52. Har du fått fortkörningsböter? nix
53. Vilken var den senaste bok du läste? marilyn mansons; den långa vägen ut ur helvetet
54. Läser du dagstidningen? någongång då och då, helst ekonomisidorna
55. Prenumererar du på någon veckotidning? solo's ibland
56. Dansar du i bilen? sittandes, självklart! fast blir inte så mycket nu när stereon är snodd
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? housetime.fm
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? hur jag jobbat idag
59. När var du i kyrkan senast? längesen

Kommentarer
Postat av: sabinaaa

nååw! saknar dig med babe.. får styra upp en go girl night soon <3

2010-01-21 @ 23:23:05
Postat av: johanna

you've got to show me loooooooove :D ååååååh <333

2010-01-22 @ 15:47:12
URL: http://johannadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0