Sjukizz_girlizz

haft mardrömmar några dagar i rad och knappt kunnat sova. försov mig igår morse och kom en halvtimme försent till jobbet. mådde skit och borde nog egentligen gått hem. var öm och trött i hela kroppen, hade feber och frös som fan. dock skönt att vi inte behövde jobba över. när jag kom hem sov jag i princip hela dagen. tillsammans med massa kläder och filtar, också kom pappa hem med ett kilo nötter och godis haha awh <3333

hoppade över jobbet idag, har krängt vitaminer och knarkat alvedon men mår fortfarande röv. tror jag börjar få urinvägsinfektion nu också. kissar var femte/tionde minut.. har fortfarande feber, öm i kroppen, ont i halsen och är snuvig! men nu fryser jag inte som fan, utan nu e jag cpvarm istället. AAAH, SVINIS!!!!

Kommentarer
Postat av: Mr X ;D

Tjena, hittade dig på mötesplatsen (tyckte du var sjukt sköt), haha (A), känner mig lite töntig. Gick iaf inte att kontakta dig så chansade och googlade på ditt nick, haha. Känns lite stalker men jag lovar att det inte var mer avancerat än så, hehe. Addade iaf dig som vän på fb. Vet inte om du ser min msn här men vill ogärna att den syns för andra så jag addade dig på fb istället. (du får gärna ta bort denna kommentar när du har läst, känns lite pinsam. haha. Puss!

2010-02-04 @ 18:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0