Varning för bilder!

jag saknar mina närmsta vänner ;( johanna, jenny, koko, linda, malin och elin. inte umgåtts så mycket med elin på sistone men träffade henne när jag var på väla i helgen! hon är alltid så jävla rak & ärlig, och en kombo på mig johanna och elin kan inte bli tråkig någonstans! (särskilt med tanke på den sjuka filmen inne på nicklas toalett) och vad hände med att jag inte har en jäkla bild på mig och linda? hon får fan ställa upp på ett kort snart!!


ganstasara ft. gangstaelin


kärlek!!


johanna är kung på denna bilden!


jag och min älsklingsjenny på hennes fina bal!


pusskoko, kärlek!


malmö med elin, snygga vi blev ;)


denna bilden bara skriker malin, parre, sara  - och mads!!

sen saknar jag min underbara mamma också som snart ska komma och hälsa på mig <3


Kommentarer
Postat av: elin

nawww! var sååå kul att träffa dig på väla! nästa gång du kommer ner så ringer du, aight? ;)

2010-12-03 @ 17:02:40
URL: http://elinjaconelli.blogg.se/
Postat av: jennan

i love you so fucking much. NYÅR NYÅR

2010-12-03 @ 19:37:32
URL: http://jenney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0